Z życia Bloch Optyk

VOGUE EYEWEAR CZYLI FAST-FASHION

Marka okularów Vogue Eyewear powstała w 1973 roku. Vogue Eyewear to kwintesencja współczesnej mody typu fast-fashion, która jest jak świat wokół nas – dynamiczna, zmienna i kolorowa. To moda, która zmienia się jak pory roku. Każda kolejna kolekcja staje się odzwierciedleniem aktualnych trendów – zarówno tych kolorystycznych, jak i tych dotyczących kształtów samych okularów.

Początkowo okulary marki sprzedawano tylko we Włoszech, jednak ostatnie 18 lat to czas międzynarodowej ekspansji marki, która w tej chwili jest drugą najlepiej sprzedającą się marką własną Luxottica. Twarzami marki były w przeszłości tak znane modelki jak Kate Moss, Daria Werbowy czy Gisele Bunchen. Marka projektuje okulary przeciwsłoneczne i oprawy okularów korekcyjnych dla dynamicznych i ciekawych świata kobiet, które kochają modę i traktują ją jak grę, której zasady nieustannie się zmieniają. Kobiety Vogue Eyewear są pewne siebie, radosne i uwielbiają podążać za najnowszymi trendami, łącząc je i dostosowując do własnego stylu i tożsamości. Kobiety te są ucieleśnieniem ducha naszych czasów, wybierają okulary Vogue Eyewear, gdyż moda jest dla nich nieustanną zmianą i doskonaleniem. Dla takich kobiet marka uosabia pełen świeżości, metropolitalny styl obowiązujących trendów.

W 2016 roku marka Vogue Eyewear kontynuuje nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Adrianą Limą, brazylijską topmodelką, która rewelacyjnie wpisuje się w ducha marki. Najnowsza kampania to sześć ujęć, które są zapisem wycieczki po najciekawszych miejscach słonecznego Los Angeles. W każdym z nich Adriana prezentuje się w zupełnie innej stylizacji i idealnie dobranych okularach Vogue Eyewear, zgodnych z najnowszymi trendami światowych wybiegów mody.