Z życia Bloch Optyk

Marki Bloch Optyk - DSQUARED2

bloch-news-top

Marka DSQUARED2 została założona przez braci bliźniaków. Dean i Dan Caten wychowali się w Kanadzie, studiowali modę w Nowym Jorku, by w 1991 roku rozpocząć pracę we Włoszech. Pracowali dla domu mody Versace i marki Diesel, w ramach której w 1995 roku zadebiutowali ze swoją marką prezentując męską kolekcję. Pierwsza kolekcja damska powstała po kilku latach w 2002 roku.

Filozofia DSQUARED2 to mieszanka kanadyjskiej ikonografii z włoskim elegancją i zmysłowością. To zabawa modą, kolorami i radością, łącząca glamour ze sportowym stylem.

W 2000 roku bracia Caten zaprojektowali stroje do teledysku Madonny ‚Don’t tell me’, a w 2003 roku dla Christiny Aquilery na trasę koncertową ‚Stripped Tour 2003’. W 2006 DSQUARED2 odpowiadało za projekt strojów piłkarzy Juventusu Turyn, a w 2016 marka ubrała reprezentację Kanady na uroczystość otwarcia igrzysk olimpijskich w Rio. Wśród gwiazd, dla których powstawały indywidualne projekty są m.in. Britney Spears, Beyoncé, Nicolas Cage, Lenny Kravitz, Maluma czy Michael Bublé.  

W 2008 roku na podstawie współpracy z firmą Marcolin firma rozpoczęła projektowanie okularów przeciwsłonecznych i opraw korekcyjnych, a w 2021 roku nawiązała współpracę z firmą Safilo Group.